JSTE ZDE: GameSale.skFAQ - Platba → Zaplatil som, ale pri objednávke je stále napísané, že je nezaplatená.

Zaplatil som, ale pri objednávke je stále napísané, že je nezaplatená.

?

Platba bola vykonaná, ale pri objednávke je už dlhšiu dobu stále napísané, že je nezaplatená.

Číslo objednávky:
Váš e-mail:

Systém kontroluje prichádzajúce platby úplne automaticky, no vždy môže nastať aj nejaká chyba počas celého procesu platby.

Objednávka je skutočné uhradená, akonáhle platobná GoPay príjme platbu. O prijatí platby obchodníkom budete informovaní e-mailom na adrese, ktorú ste zadali na platobnej bráne.

V prípade online platieb to býva behom niekoľkých minút, zatiaľ čo v prípade klasického bankového prevodu to môže byť aj 48 hodín.

Pokiaľ vám tento e-mail doposiaľ nedorazil, znamená to, že platobnej bráne ešte nedorazila platba, prípadne nastal nejaký problém pri jej spracovaní.

Môžete kontaktovať platobnú bránu https://www.gopay.com/cs/kontakt s otázkou na vašu platbu. Zamestnanci platobnej brány vašu platbu dohľadajú.

Pokiaľ ste e-mail s predmetom „Obchodník obdržel vaší platbu“ dostali a objednávka sa aj napriek tomu stále ukazuje ako nezaplatená, použite formulár na preverenie platby 

Jazyk: