Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
Nezúfajte, všetko určite vyriešime :)
Bohužiaľ, aj v prípade digitálnej distribúcie hier môže nastať nejaká chyba. Môžete dostať kľúč, pri použití ktorého vám bude oznámené, že nie je platný alebo už bol aktivovaný, prípadne sa môžete stretnúť s iným chybovým hlásením počas aktivácie.
Samozrejme, takáto situácia nie je bežná a plne si uvedomuje, že vás môže pekne naštvať, obzvlášť v prípade, keď sa na hru skutočne tešíte. Sme tu preto, aby sme vám vždy v takýchto prípadoch pomohli situáciu čo najrýchlejšie vyriešiť tak, aby ste od nás odchádzali spokojní.
Pokiaľ sa aktivácia z nejakého dôvodu nedarí, služba (Steam, Uplay, Origin atď.) podá nejaké hlásenie, ktoré popisuje dôvod zlyhania.
Zvoľte službu, na ktorej vám dodaný kľúč nejde aktivovať
Vyberte, prosím, službu (podľa dodaného návodu) na ktorej daný kľúč reklamujete.
FAQ - Ponuka hier a hry
FAQ - Platba
FAQ - Doručenie
FAQ - Môj účet
FAQ - Reklamácia
- Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
- Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
- Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
- Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
- Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
- Ako vytvoriť screenshot?
- Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?