Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
?
Pokiaľ sa domnievate, že vám bola dodaná iná hra (napríklad iná edícia hry, DLC, iný diel hry alebo úplne iná hra), postupujte, prosím, nasledovn
1 Overte priamo na platforme v detailoch hry, či sa tam nenachádza požadovaný obsah, prípadne, či sa nezhoduje názov hry s názvom objednanej hry.
2 Overte priamo v hre, či sa tam nenachádza objednaný obsah. (Platformy často DLC k hrám neukazujú priamo v knižnici hier.)
3 Pokiaľ ste si istí, že niečo nie je v poriadku alebo niečo chýba, pokračujte, prosím, kliknutím sem: ** Formulár na reklamáciu **
FAQ - Ponuka hier a hry
FAQ - Platba
FAQ - Doručenie
FAQ - Môj účet
FAQ - Reklamácia
- Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
- Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
- Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
- Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
- Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
- Ako vytvoriť screenshot?
- Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?