Potrebujem VS a detaily na uskutočnenie prevodu.
?
Na dokončenie objednávky nemám žiadne potrebné podklady, VS ani číslo účtu.
Pokiaľ ste zvolili bežný bankový prevod, všetky potrebné údaje sa vždy zobrazia na stránke platobnej brány.
Pre získanie týchto údajov je potrebné plne dokončiť proces aj na platobnej bráne GoPay:
- Zadajte e-mailovú adresu (na ktorú následne dorazia podklady pre platbu a potvrdenie o prijatej platbe)
- Zvoľte zo zoznamu vhodnú banku
- Následne sa vám zobrazia údaje na potvrdenie platby. Tieto údaje sú taktiež odoslané na zadaný e-mail
FAQ - Ponuka hier a hry
FAQ - Platba
FAQ - Doručenie
FAQ - Môj účet
FAQ - Reklamácia
- Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
- Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
- Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
- Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
- Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
- Ako vytvoriť screenshot?
- Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?