Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
Niečo nefunguje tak, ako má. Jedná sa o technický problém, alebo mám svoju objednávku reklamovať?
Na začiatku je potrebné určiť, či sa skutočne jedná o reklamáciu dodaného aktivačného kľúča, alebo máte iný technický problém, ktorý môže zabrániť spusteniu hry na vašom počítači.
Našou službou je dodanie správneho a unikátneho (doposiaľ nepoužitého) aktivačného kľúča, pomocou ktorého objednanú hru aktivujete u jej výrobcu. Ak sa vám aktivácia hry u výrobcu podarila a hre je úspešne pridaná na váš účet, naša služba prebehla správne a o reklamáciu sa už nejedná.
Pokiaľ sa vám aktivácia hry použitím príslušného aktivačného postupu (návod dodaný spolu s kľúčom) nedarí, môže sa jednať o reklamáciu. V tomto prípade, prosím, pokračujte kliknutím sem: Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
Pokiaľ aktivácia prebehla úspešne, ale hra následne nejde z nejakého dôvodu spustiť, nejedná sa už o reklamáciu, ale o nejaký technický problém. V tomto prípade, prosím, pokračujte kliknutím sem: Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
FAQ - Ponuka hier a hry
FAQ - Platba
FAQ - Doručenie
FAQ - Môj účet
FAQ - Reklamácia
- Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
- Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
- Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
- Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
- Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
- Ako vytvoriť screenshot?
- Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?