Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
Bohužiaľ, technické problémy so spustením hier sú rovnako staré ako hranie hier na PC obecne. Na rozdiel od konzol sa tu môžete stretnúť s rôznymi technickými problémami.
Najrôznejších možností konfigurácie PC a nainštalovaných softvérových aplikácií sú doslova milióny a je teda zrejmé, že výrobcovia nie sú schopní úplne všetky dokonalo odladiť. A aj keď máte lepší počítač, ako vaši kamaráti, stále to nie je zárukou, že nebudete mať žiadne problémy.
Pokiaľ sa stretnete s nejakým technickým problémom (napr. po spustení hry sa vám zobrazí chybová hláška alebo sa vôbec nič neudeje), odporúčame vám nasledujúci spôsob.
1. Zistite, čo presne sa deje. Presne definujte to, čo sa deje po spustení hry. Ukáže sa vám nejaká chybová hláška, alebo napríklad iba čierna obrazovka? Poznámka: Pokiaľ hláške nerozumiete, pretože je v anglickom jazyku, preložte si u. Pokiaľ sa nič nedeje a neukazuje sa vám žiadne chybové hlásenie, väčšinou býva príčina v samotných aplikáciách použitých v danom PC. Najčastejšie sa jedná o firewally, antivírusové programy, prípadne iné aplikácie bežiace na pozadí. Odporúčame vám všetky aplikácie na pozadí vypnúť.
Poznámka: Pokiaľ sa po spustení zobrazí iba čierna obrazovka, prípadne nejaká iná chyba v zobrazení hry, väčšinou býva chyba v nedostatočnej grafickej karte alebo v nesprávnych ovládačoch.
2. Nájdite riešenie. Táto časť býva najnáročnejšia a bohužiaľ vám nevieme individuálne poradiť. Pre väčšinu z vás bude nasledujúca rada zbytočná, pretože ste to už dávno urobili, ale je to základnou vecou pri hľadaní riešenia, pokiaľ neviete, ako ďalej. Touto radou je použiť Google :) Zadajte do hľadania názov hry + zobrazenú chybovú hlášku (v angličtine) a spravidla sa objaví hneď niekoľko odkazov na stránky, na ktorých môže byť uvedený problém popísaný, vrátane rád na jeho vyriešenie. Prajeme vám pevné nervy pri riešení vášho problému.
3. Krajné riešenie. Pre väčšinu je to krajné riešenie, ale pokiaľ sa vám nič iné nedarí, o možnosť zahrať si určite neprídete. Po aktivácií vám hra ostáva navždy pripísaná na vašom účte na danej platforme. Je teda jednoduché si ju v budúcnosti kdekoľvek a kedykoľvek (napríklad po kúpe lepšieho PC) stiahnuť, alebo použiť iný počítač a zahrať si ju na ňom.
FAQ - Ponuka hier a hry
FAQ - Platba
FAQ - Doručenie
FAQ - Môj účet
FAQ - Reklamácia
- Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
- Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
- Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
- Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
- Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
- Ako vytvoriť screenshot?
- Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?