FAQ - Ponuka hier a hry
FAQ - Platba
FAQ - Doručenie
FAQ - Môj účet
FAQ - Reklamácia
- Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
- Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
- Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
- Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
- Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
- Ako vytvoriť screenshot?
- Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?
Kontakt
Obecné otázky | dotazy@gamesale.sk |
Reklamácie a podpora | help@gamesale.sk |
Reklama a spolupráca | reklama@gamesale.sk |
Veľkoobchod | vo@gamesale.skPonúkame zaujímavé zľavy pre predajcov. Kontaktujte nás. |
Telefón | +420 732 685 857 |
Prevádzkovateľ | COTARDO TRADE s.r.o. Revoluční 762/13 Praha 1 110 00 IČ: 03502309 DIČ: CZ03502309 |
Radi vám pomôžeme s vašimi otázkami a rovnako tak si radi vypočujeme akékoľvek vaše pripomienky alebo nápady, ktoré k nášmu obchodu máte. Využite jeden z nižšie uvedených kontaktov a my vám radi odpovieme. Tešíme sa na vás!
Máte nejaký nápad alebo pripomienku? Potrebujete poradiť? Kontaktujte nás.
Pište na: dotazy@gamesale.sk
Pokiaľ máte otázku súvisiacu s už vykonanou objednávkou, ak nastal nejaký problém alebo by ste niečo chceli reklamovať, pre rýchle vybavenie uprednostnite kontakt prostredníctvom e-mailu.
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
EET účtenka Vám bude zaslána na e-mail zadaný při objednávce ihned po zaplacení on-line platbou.