V prehliadači Safari sa mi nedarí zaplatiť!
?
Používam prehliadať Safari a nedarí sa mi dokončiť platbu.
Prehliadač Safari už nie je v operačnom systéme Windows podporovaný a nepodporuje ho ani platobná brána GoPay. Vyskytujú sa v ňom rôzne chyby, ktoré bránia dokončeniu platby na stránkach platobnej brány.
Odporúčame vám použiť akýkoľvek iný podporovaný internetový prehliadať (Chrome, Firefox, Internet Explorer a ďalšie).
FAQ - Ponuka hier a hry
FAQ - Platba
FAQ - Doručenie
FAQ - Môj účet
FAQ - Reklamácia
- Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
- Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
- Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
- Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
- Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
- Ako vytvoriť screenshot?
- Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?