Zaplatil som, ale pri objednávke je stále napísané, že je nezaplatená.
Platba bola vykonaná, ale pri objednávke je už dlhšiu dobu stále napísané, že je nezaplatená.
Systém kontroluje prichádzajúce platby úplne automaticky, no vždy môže nastať aj nejaká chyba počas celého procesu platby.
Objednávka je skutočné uhradená, akonáhle platobná GoPay príjme platbu. O prijatí platby obchodníkom budete informovaní e-mailom na adrese, ktorú ste zadali na platobnej bráne.
V prípade online platieb to býva behom niekoľkých minút, zatiaľ čo v prípade klasického bankového prevodu to môže byť aj 48 hodín.
Pokiaľ vám tento e-mail doposiaľ nedorazil, znamená to, že platobnej bráne ešte nedorazila platba, prípadne nastal nejaký problém pri jej spracovaní.
Môžete kontaktovať platobnú bránu https://www.gopay.com/cs/kontakt s otázkou na vašu platbu. Zamestnanci platobnej brány vašu platbu dohľadajú.
Pokiaľ ste e-mail s predmetom „Obchodník obdržel vaší platbu“ dostali a objednávka sa aj napriek tomu stále ukazuje ako nezaplatená, použite formulár na preverenie platby
FAQ - Ponuka hier a hry
FAQ - Platba
FAQ - Doručenie
FAQ - Môj účet
FAQ - Reklamácia
- Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
- Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
- Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
- Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
- Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
- Ako vytvoriť screenshot?
- Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?