JSTE ZDE: GameSale.sk → FAQ - Reklamácia → Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
?
Pokiaľ je hra po spustení napríklad v anglickom jazyku namiesto uvedenej češtiny alebo slovenčiny, postupujte, prosím, nasledovne.
- 1. Overte v nastaveniach hry, či je možné jazyk hry zmeniť.
- 2. Overte priamo v detailoch hry na danej platforme možnosť zmeniť jazyk. (obrázok Steam).
- 3. Uistite sa, že požadovaná lokalizácia nie je v e-shope uvedená v Jazyku na stiahnutie. Pokiaľ áno, je potrebné, aby ste si jazyk stiahli dodatočne. Odkaz na lokalizáciu je súčasťou dodaného návodu k hre.
Poznámka: Ako je uvedené v e-shope, bohužiaľ, za funkčnosť týchto jazykov nerušíme a nemôžeme riešiť ani problémy s ich inštaláciou. Postup, ako jazyk do hry nainštalovať, je obvykle súčasťou sťahovaného jazykového balíčka, alebo ho môžete nájsť priamo na uvedenom odkaze na stránky tretích strán.
- 4. Pokiaľ sa uvedený jazyk nastaviť nedá, pokračujte, prosím, kliknutím sem: ** Formulár na reklamáciu **
FAQ - Ponuka hier a hry
FAQ - Platba
FAQ - Doručenie
FAQ - Môj účet
FAQ - Reklamácia
- Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
- Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
- Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
- Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
- Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
- Ako vytvoriť screenshot?
- Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?