Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?
Môže nastať nejaká situácia, v ktorej nebudete chcieť zaslanú hru použiť (napríklad ju dostanete po jej kúpení aj ako darček) a chceli by ste ju vrátiť.
Aj keď týmto situáciám rozumieme a radi by sme vám nejako pomohli, no bohužiaľ to skutočne nie je možné, s výnimkou reklamácií a naozaj zvláštnych prípadov.
Dôvod, prečo to nie je možné, je uvedený v obchodných podmienkach a je nasledujúci: Kupujúci nemôže po získaní digitálneho produktu (chráneného autorským zákonom) žiadnym spôsobom vierohodne preukázať, že zakúpený digitálny produkt nebol z jeho strany aktivovaný a ani v budúcnosti nedôjde k jeho aktivácií, preto v tomto prípade nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa vyššie uvedeného občianskeho zákonníka (získaním digitálneho produktu bol produkt spotrebovaný). Uzavretím kúpnej zmluvy (objednávkou a súhlasom s pravidlami) zákazník (spotrebiteľ) vyslovene prehlasuje, že je s touto podmienkou oboznámený a že s ňou súhlasí.
Ďakujeme vám za pochopenie :)
A náš návrh na riešenie kľúča navyše? Čo tak urobiť niekomu radosť a darovať ju jednému z vašich priateľov? :)
FAQ - Ponuka hier a hry
FAQ - Platba
FAQ - Doručenie
FAQ - Môj účet
FAQ - Reklamácia
- Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
- Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
- Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
- Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
- Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
- Ako vytvoriť screenshot?
- Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?